Shimano Curado MGL hyrräkela

Shimano Curado MGL hyrräkela
Brand: Shimano
229 EUR
Osta nyt

Shimano Curado MGL on tähän astisista Curado -keloista kompaktein. Curado MGL kelassa on kevyt MGL puola sekä Shimano Hagane runko, mikä ei taivu tai nitise. Curado MGL on uusi luottoystäväsi, jonka laatuun ja toimintakykyyn voit luottaa kalastuskerrasta toiseen.Ominaisuudet:• Kevyt Ci4+ runko. Hagane-runko varmistaa kelan varmatoimisuuden, vaikka kela on suuren rasituksen alla. Koneiston ja koko kelan toiminnan kannalta on äärimmäisen tärkeää, ettei runko taivu missään kalastustilanteessa. • Micro Module vaihteisto - Puhtaasta alumiinista kylmätaottu pääratas, jonka hampaat ovat erittän pienet, jolloin päärattaan kitka on saatu hyvin pieneksi ja näin ollen myöskin välykset saatu minimiin. Pienien hampaiden ansiosta rattaat ovat koko ajan kiinni toisissaan, jolloin sekä kelan herkkyys ja tuntuma paranee huomattavasti. Tähän pystyy vain Shimano!• X-Ship. Shimano -kelan X-Ship -ominaisuus tarkoittaa, että koneiston kriittiset osat on tuettu molemmista päistään tarkasti omille paikoilleen. Käytössäsi on näin ollen rutkasi voimaa sekä vääntöä, jonka huomaat, kun taistelet ennätyskalaasi vastaan.• Kehittynyt alumiininen S3D-puola, MGL III puola pyörii herkästi, jolloin heittopituudet kasvavat• SVS Infinity -heittojarrujärjestelmä koostuu neljästä keskipakovoimalla toimivasta jarrupalasta. Jarrupaloja voi säätää pika-avauksella toimivan sivulevyn kautta ja myöskin kelan ulkopuolella sijaisevasta hienosäätimestä. Jokaisen jarrupalan voi kytkeä käyttöön tai pois käytöstä. Tässä jarrusysteemissä on erittäin laaja säätövara.• Cross Carbon Drag kalastusjarru. Shimano Cross Carbon -jarrulevyt takaavat tasaisen jarrutusvoiman koko jarrualueen matkalla ja ne myös mahdollistavat myös erittäin laajan jarruvoiman säätöalueen• S A-RB -laakerit on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. A-RB laakerin pinta on kovempi kuin normaalilla laakerilla, jolloin sen vierintävastus on pienempi. Lisäksi tämä laakerityyppi kestää korroosiota huomattavasti teräksistä paremmin. Lisäksi S-tyypin laakeri on suljettu, jolloin lika ei pääse laakerille.• Takaliikketöön laakeri