Shimano Curado K 300 hyrräkela

Shimano Curado K 300 hyrräkela
Brand: Shimano
206.1 EUR 229 EUR
Osta nyt

Shimano Curado K hyrräkelan uusi, suurempi 300 -koko on työkalusi, kun haluat kalastaa ne suuremmat hauet ja muut kehukalat. Curado K on ollut suosittu malli jo pitkään ja Curado K 300 jatkaa tätä voittokulkua. Lisäksi Curado K 300 kelassa on vahva ja kevyt alumiininen Hagane- runko, VBS -jarrusysteemi, joka takaa sotkuttomat heitot. Kalastusjarruna toimii vahva Shimano Cross Carbon jarru, jonka jarruteho on aina tasaisen vahvaa, eikä näin ollen rasita siimaa. Hyrräkeloihin voi helposti tulla siimasotkua heitettäessä, mutta Shimanon mullistava VBS-systeemi eliminoi tätä ongelmaa tehokkaasti. Ennen VBS: ää kaikki hyrräkelat käyttivät magneettijärjestelmää estämään siimasotkujen eli backlashien syntymistä. Kuitenkin magneettinen järjestelmä myös lyhentää heittopituuksia. VBS: llä keskipakovoima tuottaa kitkaa ja estää puolan liiallisen pyörimisen ja mikä tärkeintä, tämä ominaisuus kytkeytyy päälle vasta, kun puolan nopeus uhkaa yltyä liian nopeaksi. Shimano keksi tämän keskipakojarrujärjestelmän hyrräkeloille ja muut valmistajat ovat sen jälkeen kopioineet sen. Mutta kukaan ei tee tätä paremmin, kuin Shimano.Ominaisuudet:• Erittäin kevyt alumiininen Hagane-runko. Hagane-runko varmistaa kelan varmatoimisuuden, vaikka kela on suuren rasituksen alla. Koneiston ja koko kelan toiminnan kannalta on äärimmäisen tärkeää, ettei runko taivu missään kalastustilanteessa. • X-Ship. Shimano -kelan X-Ship -ominaisuus tarkoittaa, että koneiston kriittiset osat on tuettu molemmista päistään tarkasti omille paikoilleen. Käytössäsi on näin ollen rutkasi voimaa sekä vääntöä, jonka huomaat, kun taistelet ennätyskalaasi vastaan!• VBS heittojarrusysteemi toimii silloin, kuin pitää• Cross Carbon Drag kalastusjarru. Shimano Cross Carbon -jarrulevyt takaavat tasaisen jarrutusvoiman koko jarrualueen matkalla ja ne myös mahdollistavat myös erittäin laajan jarruvoiman säätöalueen• Level wind sotkuttomaan siimanpuolaukseen• S A-RB -laakerit on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. A-RB laakerin pinta on kovempi kuin normaalilla laakerilla, jolloin sen vierintävastus on pienempi. Lisäksi tämä laakerityyppi kestää korroosiota huomattavasti teräksistä paremmin. Lisäksi S-tyypin laakeri on suljettu, jolloin lika ei pääse laakerille.• Alumiininen S3D puola• Takaliikkeetön laakeri